Regulamin serwisu

Informacje ogólne

  1. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.damate.pl.
  2. Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. Sklep internetowy, działający pod adresem www.damate.co (zwany dalej: Sklep internetowy D’AMATE), prowadzony jest przez Saracen Investments Marcin Saracen z siedzibą przy ul. Leśnej 6, 55-093 Kiełczów, REGON 022017673, NIP 8951585441 (zwanym dalej D’AMATE lub Sprzedawcą).
  4. Dane teleadresowe przedsiębiorcy, umożliwiające Kupującemu kontakt ze Sprzedawcą:
    a. numer telefonu: +48 512 420 000‬
    b. adres poczty elektronicznej: info@damate.pl

Definicje

  1. Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej ze Sprzedawcą w ramach Sklepu internetowego D’AMATE, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością zawodową lub gospodarczą.
  2. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą.
  3. Kupujący - każdy podmiot, który na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie składa zamówienie i dokonuje zakupów za pośrednictwem Sklepu internetowego D’AMATE.
  4. Produkty/Towary - rzeczy ruchome znajdujące się w asortymencie Sprzedawcy prezentowane za pośrednictwem Sklepu internetowego D’AMATE, mogące być przedmiotem Umowy sprzedaży.
  5. Rejestracja - procedura zakładania indywidualnego, wirtualnego konta Kupującego poprzez podanie jego unikalnego loginu oraz hasła, a ponadto poprzez uzupełnienie formularza rejestracyjnego o wskazane w nim dane na Stronie internetowej D’AMATE w karcie „MOJE KONTO”.
  6. MOJE KONTO - indywidualne, wirtualne konto Kupującego umożliwiające korzystanie ze Sklepu internetowego D’AMATE, w którym są gromadzone dane podane przez Kupującego oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie internetowym D’AMATE.
  7. Zamówienie - oświadczenie woli Kupującego stanowiące złożenie oferty nabycia Produktów oferowanych przez Sprzedawcę, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Produktów.
  8. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie internetowym D’AMATE, umożliwiający utworzenie konta w MOJE KONTO.
  9. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie internetowym D’AMATE umożliwiający złożenie zamówienia wybranych przez Kupującego produktów, w szczególności poprzez dodanie produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  10. Koszyk – widoczne są wybrane przez Kupującego produkty do zakupu.
  11. Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, zawierana za pośrednictwem Sklepu internetowego.
  12. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Kupującym w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu internetowego D’AMATE), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  13. Newsletter - bezpłatna usługa świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej, polegająca na przesyłaniu na podany przez Kupującego adres poczty elektronicznej (e-mail) informacje o ofercie produktów Sprzedawcy, nowych kolekcjach, aktualnych promocjach oraz innego rodzaju informacje handlowe o produktach oferowanych przez Sprzedawcę.

Postanowienia ogólne

  1. Sprzedawca zastrzega, że część postanowień Regulaminu dotyczy wyłącznie Konsumentów, co jest wprost wskazane w ich treści.
  2. Do skutecznego złożenia zamówienia w Sklepie internetowym D’AMATE niezbędne jest urządzenie umożliwiające przeglądanie stron internetowych (np. komputer, laptop lub inne urządzenie mobilne), dostęp do Internetu, klawiatura lub inne urządzenie umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych, dostęp do aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail) oraz posiadanie odpowiedniej przeglądarki internetowej tj.: Internet Explorer, Chrome, FireFox, Opera lub Safari, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki Cookies albo Flash.
  3. Ceny wszystkich widocznych na stronach Sklepu internetowego D’AMATE towarów są ceną brutto (zawierającą podatek VAT) oraz są wyrażone w złotych polskich.
  4. Ceny widniejące na stronie internetowej sklepu D’AMATE, jak również opisy towarów stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Charakter wiążący – na potrzeby zawarcia konkretnej umowy – zyskują one dopiero z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego.
  5. Cena podana przy każdym towarze jest obowiązująca do czasu wyczerpania zapasów magazynowych.
  6. Ceny podane przy każdym towarze nie obejmują kosztów wysyłki.
  7. Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów prezentowanych na stronie sklepu internetowego D’AMATE, zamieszczania informacji o nowych towarach, przeprowadzenia i odwołania akcji promocyjnych na stronach Sklepu, bądź wprowadzenia w nich zmian.
  8. Sprzedający oświadcza, że sprzedawane za pośrednictwem Sklepu internetowego D’AMATE towary posiadają wszelkie wymagane przez polskie prawo atesty.
  9. Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby towary prezentowane na stronie sklepu internetowego D’AMATE pokrywały się z bieżącymi stanami magazynowymi Sprzedającego. W przypadku niedostępności całości lub części towaru objętego zamówieniem, Sprzedający niezwłocznie zawiadomi o tym Kupującego. W przypadku niemożności spełnienia świadczenia przez Sprzedającego z powodu niedostępności towaru, Sprzedający niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 14 dni od zawarcia umowy, zawiadomi o tym Kupującego i zwróci Kupującemu całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.
  10. Do złożenia zamówienia w Sklepie internetowym D’AMATE konieczna jest pełna akceptacja niniejszego Regulaminu. Złożenie zamówienia oznacza akceptację zasad sprzedaży wynikających z poniższego Regulaminu.
  11. Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego D’AMATE są przyjmowane 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu przez cały rok, poprzez dodanie zamawianych towarów do „KOSZYKA”, a następnie wypełnienie wymaganych danych . Do złożenia zamówienia nie jest potrzebne posiadanie konta w Sklepie internetowym D’AMATE, wystarczy prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia bez Rejestracji konta w Sklepie internetowym D’AMATE.
  12. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15.00, w soboty oraz w niedziele i święta załatwiane będą od godz. 8.00 następnego dnia roboczego.
  13. Kupujący składający zamówienie za pośrednictwem Sklepu internetowego D’AMATE, kompletuje zamówienie wybierając towar, którym jest zainteresowany oraz dodaje go do „KOSZYKA”. Użytkownik po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu dostawy oraz formy płatności, składa zamówienie za pomocą dostępnego formularza zamówienia. Przed złożeniem zamówienia, Kupujący jest informowany o łącznej cenie za wybrany towar, koszt wysyłki oraz o wszystkich dodatkowych kosztach, jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową Sprzedaży.
  14. Rozmowy telefoniczne oraz korespondencja elektroniczna i papierowa prowadzone w związku działalnością Sklepu internetowego D’AMATE mogą być nagrywane i archiwizowane. Ujawnienie jakichkolwiek szczegółów wynikających z tych rozmów lub korespondencji jest niedopuszczalne, chyba że za wyraźną zgodą nadawcy i adresata albo gdy jest to konieczne ze względu na dochodzone przez podmiot prowadzący Sklep internetowy roszczenie, w szczególności wobec adresata, nadawcy lub gdy jest to niezbędne ze względu na przepis prawa i na żądanie uprawnionego do tego organu państwa.
  15. Sprzedawca świadczy usługi drogą elektroniczną zgodnie z Regulaminem.
  16. Kupujący zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu od chwili podjęcia czynności zmierzających do skorzystania z usług świadczonych za pośrednictwem Strony internetowej D’AMATE.
  17. Kupujący jest zobowiązany do przestrzegania zakazu dostarczania treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Kupującego Strony Internetowej D’AMATE, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
  18. Regulamin niniejszy jest udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem Strony internetowej w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.
  19. Wszelkie prawa do Sklepu internetowego D’AMATE, w tym majątkowe prawa autorskie i prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, strony internetowej, a także do materiałów tekstowych, graficznych, logotypów i audiowizualnych zamieszczanych na Stronie internetowej D’AMATE należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Kopiowanie, zwielokrotnianie, rozpowszechnianie w Internecie i inne formy korzystania z materiałów umieszczonych na Stronie internetowej D’AMATE, wykraczające poza granice dozwolone prawem jest zabronione.

Transakcja

  1. Sprzedawca świadczy drogą elektroniczną usługi w zakresie umożliwienia Kupującym założenia i korzystania z „MOJE KONTO” na stronie internetowej Sklepu internetowego D’AMATE, polegające na umożliwieniu Kupującym korzystania z funkcjonalności Sklepu internetowego po wcześniejszej Rejestracji i zalogowaniu się. Kupujący może również złożyć zamówienie na Produkty bez zakładania Konta, a podając jedynie na formularzu zamówienia niezbędne dane osobowe i adresowe umożliwiające realizację Zamówienia.
  2. Rejestracja w „MOJE KONTO” Kupującego w Sklepie internetowym D’AMATE jest dobrowolna i nieodpłatna.
  3. Kupujący może w każdej chwili żądać od Sprzedawcy usunięcia „MOJE KONTO” bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów poprzez przesłanie do Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej informację o usunięciu konto wraz ze wskazaniem adresu poczty elektronicznej (e-mail) aktualnie zarejestrowanego w Sklepie internetowym D’AMATE.
  4. Kupujący może przeglądać asortyment Sklepu internetowego D’AMATE, a także składać Zamówienia bez rejestrowania konta.
  5. Podczas dokonywania zamówienia Kupujący jest zobowiązany do podania prawidłowych danych osobowych: imienia i nazwiska, dokładnego adresu zamieszkania, adresu e-mail oraz numer telefonu komórkowego, które wykorzystywane będą do zrealizowania zamówienia oraz do dostarczenia zamówionych produktów, a także sposób dostawy i płatności.
  6. W przypadku, gdy dane adresowe podane przez Kupującego są błędne lub niepełne i wskutek tego nastąpi zwrot przesyłki do Sprzedawcy, ponowne wysłanie zamówionego towaru następuje po dokonaniu ponownej wpłaty kosztów dostawy oraz pokryciu kosztów związanych z dostarczeniem zwrotu. To samo dotyczy przypadku, gdy Kupujący nie odbierze w terminie prawidłowo wysłanej przesyłki, wskutek czego zostanie ona odesłana do Sprzedawcy.
  7. W trakcie składania zamówienia Kupujący musi wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie Sklepu internetowego D’AMATE, w celu ich przetwarzania w trakcie realizacji zamówienia. Kupujący ma prawo do wglądu w swoje dane oraz możliwość ich poprawiania oraz zażądania ich usunięcia (zgodnie z § 10 ust. 10 i ust. 11 niniejszego Regulaminu).
  8. Po komunikacie elektronicznym o złożeniu zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego D’AMATE przez Kupującego, następuje przyjęcie zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę, które zostanie niezwłocznie potwierdzone drogą elektroniczną (e-mail) wskazany przez Kupującego w formularzu zamówienia lub w Koncie. Z chwilą otrzymania przez Kupującego drogą elektroniczną e-mail potwierdzenia o przyjęciu zamówienia do realizacji od Sprzedającego zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
  9. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia rozpoczyna się bez zbędnej zwłoki po zawarciu Umowy sprzedaży i pokrywa się z datą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Sprzedającego lub momentem wyboru opcji „za pobraniem”.

Płatność

  1. W sklepie D’AMATE istnieje możliwość płatności za zamówiony towar w następujący sposób:
    a. za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Paynow,
    b. za pobraniem płatne kurierowi przy odbiorze towaru,
    c. karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami
    jest Blue Media S.A.
  2. Przelew na konto bankowe – przelewając pieniądze za pomocą systemu Paynow lub przelewu internetowego. Korzystając z tej formy płatności Kupujący nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zawarciu Umowy sprzedaży i od dnia uznaniu rachunku bakowego Sprzedawcy również w serwisie Paynow.
  3. Płatność za pobraniem – wybierając tę metodę Kupujący obciążany jest dodatkowym ryczałtowanym kosztem pobrania w wysokości 5 zł, doliczanym do przesyłki każdego produktu. Realizacja zamówienia rozpoczyna się od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
  4. Płatność online za pośrednictwem serwisu Paynow – wybierając tę metodę Kupujący zostaje przekierowany na stronę płatności Paynow. Korzystanie z tej opcji dokonywane jest poprzez zewnętrzny, dedykowany do tego rodzaju płatności widget. Narzędzie wymaga niezależnej akceptacji Regulaminu oraz udzielenia niezbędnych do realizacji płatności zgód. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zawarciu Umowy sprzedaży i od dnia uznaniu rachunku bakowego Sprzedawcy.
  5. Za moment dokonania płatności uważa się moment wpływu środków na konto bankowe D’AMATE (w przypadku płatności przelewem na konto).
  6. Koszty wysyłki pokrywa Kupujący, chyba że po dodaniu towaru do „KOSZYKA” widnieje napis DARMOWA DOSTAWA, wtedy to koszty wysyłki pokrywa Sprzedawca.
  7. Kupujący jest zobowiązany zapłacić cenę końcową, będącą sumą ceny zakupu towarów powiększoną o koszty wysyłki. W przypadku płatności za pobraniem do ceny końcowej doliczane jest dodatkowo kwota 5 zł, o której mowa w ustępie trzecim niniejszego paragrafu.
  8. Na koszt wysyłki wpływ mają wielkość oraz ilość zamówionego Towaru i wybrany przez Kupującego sposób zapłaty za towar. O ostatecznej (łącznej) wysokości opłaty za zrealizowanie dostawy całego zamówienia Kupujący uzyskuje informację po dodaniu towaru do „KOSZYKA” i wyborze sposobu płatności, ale przed złożeniem Zamówienia.

Dostawa

  1. Zamówione towary są wysyłane oraz dostarczane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Jeżeli miałoby nastąpić odstępstwo od tej zasady, będzie ono wyraźnie zaznaczone na stronie Sklepu.
  2. Koszt dostawy towaru w całości pokrywa Kupujący, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy są wskazane Kupującemu w trakcie składania zamówienia na Stronie internetowej D’AMATE.
  3. Czas wysyłki towarów jest oznaczony na stronach Sklepu internetowych D’AMATE i wynosi od 1 do 3 dni roboczych. W przypadku niemożliwości dostawy towaru w wyżej wymienionym czasie, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany przez Sprzedawcę. Maksymalny czas potwierdzenia dostawy wynosi 48 godzin następujących po sobie dni roboczych.
  4. Początek biegu terminu dostawy towaru liczy się w zależności od wyboru przez Kupującego sposobu płatności tj.:
    a. od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy w sytuacji, gdy Kupujący wybrał sposób płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą,
    b. od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży w sytuacji, gdy Kupujący wybrał sposób płatności gotówką za pobraniem.
  5. Dostawa towaru realizowana jest ubezpieczoną przesyłką we współpracy z wybraną przez Sprzedającego firmą kurierską. Sprzedający zastrzega sobie możliwość zmiany firmy kurierskiej, także po zawarciu umowy z Kupującym.
  6. „MOJE KONTO” oznacza indywidualny dla każdego Kupującego panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Kupującego Rejestracji na Stronie internetowej D’AMATE i zawarciu umowy świadczenia usługi prowadzenia „MOJE KONTO”, które jest integralną częścią sklepu internetowego D’AMATE.
  7. Po zarejestrowaniu się przez Kupującego w ramach Strony internetowej D’AMATE w panelu „MOJE KONTO” ma on możliwość śledzenia stanu realizacji zamówienia, modyfikacji danych, które podał podczas Rejestracji, jak też historii zamówień już zrealizowanych.
  8. Dla przyspieszenia procesu reklamacji towaru Sprzedający zaleca, aby Kupujący ocenił stan towaru i jego zgodności z zamówieniem w momencie dostawy przez Kuriera i w jego obecności. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru Sprzedający zaleca, aby Kupujący w obecności Kuriera sporządzić protokół reklamacyjny, zawierający opis uszkodzenia. Reklamowany towar, należy wraz z fakturą sprzedaży zwrócić Kurierowi. Jeżeli paczka zawiera więcej niż jeden towar, należy zwrócić je wszystkie. Koszt transportu ponosi Sprzedający. Kiedy towar znajdzie się ponownie w magazynie Sklepu internetowego D’AMATE i zasadność reklamacji zostanie potwierdzona, po wymienianie towaru na nowy zostanie on wysłany do Kupującego na koszt Sprzedającego.
  9. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Konsumenta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym dotyczące konsumentów.
  10. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w czasie późniejszym należy postępować zgodnie z procedurą reklamacyjną opisaną w § 8 niniejszego Regulaminu.
  11. Koszt dostawy towaru przez kuriera jest uzależniony od objętości towarów i widoczny jest przy każdym z towarów. Koszt dostawy jest wiążący w momencie składania zamówienia.

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z ustawą z 30.05.2014 r. – o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287). Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty wydania mu towaru bez podania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od momentu objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.
  2. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży w całości lub części informując Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia w tym poprzez wysłanie pisma za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na adres: info@damate.co, z dopiskiem „Zwrot”. Oświadczenie może zostać również przesłane pocztą tradycyjną wraz ze zwracanym towarem na adres: ul. Leśna 6, 55-093 Kiełczów.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć korzystając z formularza odstąpienia od umowy, jednak forma ta nie jest obowiązkowa.
  4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy złożone po terminie, o którym mowa w ustępie pierwszym niniejszego paragrafu nie wywołuje skutków prawnych.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, uważa się ją za niezawartą jeśli Kupujący będący Konsumentem złożył oświadczenie o odstąpieniu zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, w tej sytuacji oferta przestaje wiązać.
  6. W przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną za pośrednictwem elektronicznego formularza odstąpienia od umowy, Sprzedawca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku danych (w rozumieniu art. 2 pkt 4 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).
  7. Zwracany w związku z odstąpieniem od umowy towar musi być kompletny (wraz z pełnym wyposażeniem i akcesoriami, stanowiącymi jego integralną część, jeżeli takie były dołączone do towaru), nie może nosić śladów użytkowania wykraczających poza zwykły zarząd rzeczą. Do zwracanego towaru należy dołączyć oryginał dokumentu sprzedaży (np. paragon fiskalny) oraz wypełniony i podpisany formularz zwrotu towaru.
  8. Kupujący ponosi koszty zwrotu rzeczy zgodnie z art. 33 i art. 34 ust. 2 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie (bezpośredni koszt zwrotu rzeczy – zgodnie z art. 34 ust. 2 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).
  9. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Konsument odeśle towar przed upływem 14-dniowego terminu na adres: ul.Leśna 6, 55-093 Kiełczów.
  10. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 9 powyżej biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
  11. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki lub do obniżenia zwracanej kwoty o równowartość towaru uszkodzonego.
  12. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów wykraczających poza najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
  13. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru, z wyjątkiem kosztów, o których mowa w ust. 12 powyżej.
  14. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności – Konsument nie poniesie jakichkolwiek opłat w związku ze zwrotem płatności, wtedy zwrot zostanie dokonany przelewem na wskazane przez niego numer konta bankowego.
  15. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru od Konsumenta.
  16. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków pieniężnych za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą Sprzedawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.
  17. Zawierając umowę Konsument potwierdza, iż zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu, w tym potwierdza, iż został zawiadomiony o prawie odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty wydania mu towaru.
  18. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
  19. Zgodnie z art. 38 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287) prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
    a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Reklamacja

  1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Kupującym produkty bez wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca ponosi wobec Kupujących odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach Kodeksu Cywilnego (zwany dalej KC), w szczególności w art. 556 i następnych KC.
  2. Reklamacja może zostać złożona przez Kupującego na piśmie na adres: ul. Leśna 6, 55-093 Kiełczów, z dopiskiem „Reklamacja” lub przesłanie treści reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na adres: info@damate.co.
  3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj towaru, należy określić wadę, jaką zdaniem Kupującego towar posiada, opisać wadę, datę jej stwierdzenia, datę nabycia towary oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę, dowód zakupu towaru (może to być np.: kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód), oraz preferowany przez Klienta sposób rozpatrzenia reklamacji. Powyższa treść dotycząca zgłoszenia reklamacyjnego stanowi jedynie przykład, z którego Kupujący nie musi korzystać.
  4. Reklamacja może zostać zgłoszona przy wykorzystaniu formularza reklamacyjnego, jednak forma ta nie jest obowiązkowa.
  5. Zgodnie z art. 568 § 1–5 KC Kupujący, o którym mowa w § 8 Regulaminu traci uprawnienia określone w art. 568 § 1–5 KC, jeżeli niezwłocznie po stwierdzeniu wady nie zawiadomi Sprzedającego o tym fakcie (art. 563 § 1–2 i art. 564 KC).
  6. Kupujący korzystający z uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć wadliwy towar na koszt Sprzedawcy na adres: ul. Leśna 6, 55-093 Kiełczów.
  7. Transport reklamowanych towarów z tytułu rękojmi odbywa się na koszt Sprzedawcy za pośrednictwem wybranej przez niego firmy kurierskiej w sytuacji, gdy Kupujący jest konsumentem. Kupujący niebędący konsumentem ponosi koszt dostarczenia towaru.
  8. Sprzedawca rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia oraz poinformuje o sposobie jej rozpatrzenia, przesyłając informację zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacyjnym.

Newsletter

  1. Kupujący może wyrazić zgodę na otrzymywanie Newslettera udostępnianego przez Sprzedawcę.
  2. Newsletter wysyłany jest wyłącznie do Kupujących, którzy wyrazili zgodę na jego otrzymywanie poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rejestracji.
  3. Newsletter jest bezpłatny przez czas nieoznaczony.
  4. Korzystanie z usługi Newslettera jest uzależnione od posiadania przez Kupującego komputera lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do sieci Internet oraz oraz posiadanie adresu poczty elektronicznej (e-mail), natomiast nie jest konieczne spełnienie szczególnych wymagań technicznych poza posiadaniem standardowego systemu operacyjnego oraz standardowej przeglądarki internetowej.
  5. Korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w zakładce „NEWSLETTER” widocznej na stronie Sklepu internetowego D’AMATE adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera i kliknięciu pola „Zapisz się”. Kliknięcie wskazanego przycisku powoduje przesłanie podanego adresu e-mail do Operatora Usługi oraz uruchomienie świadczenia usługi Newsletter. Na Newsletter można się również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania „MOJE KONTO” – z chwilą utworzenia konta Kupujący zostaje zapisany na Newsletter.
  6. Newsletter polegająca na przesyłaniu na podany przez Kupującego adres poczty elektronicznej (e-mail) informacji handlowych drogą elektroniczną w formie korespondencji elektronicznej, w szczególności informacje o ofercie towarów D’AMATE, nowych produktach, niektórych aktualnych promocjach, o wydarzeniach związanych z promocją produktów oraz innego rodzaju informacje handlowe o produktach oferowanych przez Sprzedawcę.
  7. Kupujący może w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, zmienić wskazany adres poczty elektronicznej (e-mail), na który wysyłany jest Newsletter lub zrezygnować z otrzymywania Newslettera, przesyłając Sprzedawcy oświadczenia w tym przedmiocie na adres e-mail: info@damate.co zawierającą oświadczenie o rezygnacji z Newslettera lub kliknięcie pola „REZYGNUJ” w wiadomości zawierającej jedną z edycji Newslettera. Wypowiedzenie ma skutek natychmiastowy.
  8. Adres e-mail Kupującego jest niezbędny, by można było przesłać użytkownikowi Newsletter. Poza wyżej wskazaną możliwością skorzystania z Newsletter Kupujący może wykorzystać formularz udostępniony na Stronie internetowej D’AMATE w celu skorzystania z usługi Newsletter. Po przesłaniu wypełnionego formularza Kupujący otrzymuje drogą elektroniczną potwierdzenie przez Sprzedawcę o otrzymaniu formularza i zostaje zawarta umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter.
  9. Newsletter przesyłany jest przez D’AMATE do wszystkich Kupujących, którzy dokonali subskrypcji.
  10. Kupujący korzystając z usługi Newsletter zobowiązany jest od powstrzymania się od dostarczania treści o charakterze bezprawnym, w szczególności w zakresie podawania danych cudzych bez zgody osób uprawnionych.
  11. Sprzedawca ma prawo do usunięcia nieprawidłowego lub nieistniejącego adresu e-mail podanego przez Kupującego.
  12. Reklamacje dotyczące usługi Newsletter należy składać na adres poczty elektronicznej e-mail: info@damate.co. W reklamacji należy podać dane osoby zgłaszającej reklamację, niezbędne do przesłania informacji o wyniku rozpatrzenia reklamacji oraz opis na czym polegały nieprawidłowości w usłudze Newsletter i jakie są oczekiwania wobec rozstrzygnięcia reklamacji.
  13. Administratorem danych osobowych użytkowników przekazanych w związku z korzystaniem z usługi Newsletter jest Sprzedawca.
  14. Sprzedawca przetwarza zgromadzone dane osobowe zgodnie z w Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO).
  15. Sprzedawca jako administrator danych osobowych, może powierzyć innemu podmiotowi, w drodze umowy zawartej na piśmie, przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z art. 28 ust. 3 RODO.
  16. Dane osobowe użytkownika przetwarzane będą w celu realizacji usługi Newslettera na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Odbiorcami danych osobowych użytkownika mogą być podmioty świadczące usługi hostingowe i mailingowe.
  17. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie wskazania adresu poczty elektronicznej (e-mail) do realizowania usługi Newsletter. Dane osobowe są przetwarzane przez Sprzedawcę zgodnie z przepisami prawa oraz wyłącznie w celach związanych z realizacją usługi Newsletter (tj. informowania o produktach i usługach dostępnych w ofercie Sklepu internetowego D’AMATE).
  18. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie wskazania adresu poczty elektronicznej do realizowania usługi Newsletter.
  19. Dane osobowe są przetwarzane przez Sprzedawcę zgodnie z przepisami prawa oraz wyłącznie w celach związanych z realizacją usługi Newsletter (informowania o produktach i usługach dostępnych w ofercie).
  20. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie wskazania adresu poczty elektronicznej do realizowania usługi Newsletter.
  21. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych zgłoszonych w toku świadczenia usługi Newsletter nieuregulowanych w niniejszym paragrafie stosuje się odpowiednio zapisy Polityki Prywatności.
  22. Poszczególne wiadomości, wysyłane w ramach usługi Newsletter, stanowią utwory w rozumieniu prawa autorskiego i podlegają ochronie określonej w przepisach prawa. Jakiekolwiek kopiowanie, modyfikowanie i wykorzystywanie w sposób niezgodny z przeznaczeniem lub bez zgody Sprzedawcy stanowić może naruszenie prawa.

Polityka prywatności

  1. Zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO) administratorem danych osobowych Kupującego przekazywanych w trakcie realizowania procesu zamówienia Produktów jest Sprzedawca (zwanym dalej: Administratorem).
  2. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane w celu realizacji procesu zamówienia, w tym skutecznego potwierdzenia otrzymania i przyjęcia zamówienia do realizacji oraz dostawy towaru pod wskazany przez Kupującego adres, przekazywaniu Kupującym informacji o ofertach dostosowanych do jego potrzeb, przeprowadzaniu analiz statystycznych i handlowych, a także przekazywane są podmiotom odpowiedzialnym za proces płatności oraz firmom kurierskim w celu realizacji dostarczenia towaru do Kupującego. Za zgodą Kupującego jego dane osobowe będą przetwarzane również w celu dostarczenia materiałów informacyjnych, ofert marketingowych w formie Newslettera.
  3. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę D’AMATE danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, która gwarantuje prawo wglądu do własnych danych, ich poprawiania oraz usunięcia.
  4. Kupujący ma prawo wglądu do informacji o sobie i może żądać usunięcia lub korekty tych informacji w każdym momencie.
  5. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za szkody i krzywdy spowodowane jego działaniem lub zaniechaniem wynikającym z otrzymanych przez niego od Kupującego nieprawidłowych danych.
  6. Kupujący wyraża zgodę na otrzymywanie od D’AMATE korespondencji reklamowej pocztą elektroniczną. W razie braku takiej zgody konsumenta należy o tym poinformować Sprzedawcę przy składaniu zamówienia.
  7. Kupującemu przysługuje prawo wyrażenia sprzeciwu w związku z przetwarzaniem danych dla celu zabezpieczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń związanych z zawartą przez Kupującego umową z Administratorem.
  8. Odbiorcą danych osobowych Kupującego mogą być: firmy transportowe współpracujące z Administratorem, Sprzedającym, kurierzy i dostawcy zamówionych produktów, podmioty dostarczające i utrzymujące infrastrukturę IT, dostawcy usług hostingowych, podmioty świadczące na rzecz administratora usługi księgowe, usługi doradcze, pomoc prawną oraz podmioty, które obsługują systemy teleinformatyczne.
  9. Dane osobowe Kupującego będą przechowywane przez okres wykonania umowy, a po jej zakończeniu będą przechowywane przez okres wynikający ze szczególnych przepisów prawa oraz konieczny do zabezpieczenia dochodzenia przez Kupującego ewentualnych roszczeń.
  10. Kupujący ma prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, żądania ich usunięcia, żądania ograniczenia ich przetwarzania, sprzeciwu oraz przeniesienia danych. Korekty danych lub wniosek o usunięcie danych klienci mogą wysyłać na adres e-mail Sklepu internetowego D’AMATE: info@damate.co lub przesłane pocztą tradycyjną na adres: ul. Leśna 6, 55-093 Kiełczów.
  11. Kupujący ma możliwość samodzielnej edycji swoich danych podczas tworzenia konta w każdym czasie w ramach swojego profilu w Sklepie internetowym D’AMATE.
  12. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne do zawarcia umowy z Administratorem.
  13. W przypadku stwierdzenia naruszeń w zakresie przetwarzania Kupującego danych osobowych, Kupujący ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Polityka Cookies

  1. Sklep Internetowy D’AMATE wykorzystuje pliki Cookies (ciasteczka) które są danymi informatycznymi zapisywanymi w postaci plików tekstowych umieszczanych w urządzeniach końcowych użytkowników (np. komputerach, smartfonach, telefonie etc.) podczas, gdy Kupujący korzysta ze strony internetowej D'AMATE oraz zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym w urządzeniu końcowego Kupującego. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Kupującego i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji.
  2. Pliki Cookies umieszczane są w trakcie łączenia się użytkownika z danym serwisem internetowym. W ciasteczkach, składających się z szeregu liter i cyfr, zapisywane są informacje o użytkowniku (np. o odwiedzanych przez niego stronach internetowych). Informacje z plików cookies mogą być odczytywane przy każdym łączeniu się z danym serwisem internetowym. Za zarządzanie ciasteczkami odpowiada przeglądarka internetowa użytkownika.
  3. Stosowanie plików Cookies ma na celu poprawne działanie Strony Internetowej D’AMATE na urządzeniach końcowych Kupującego. Pliki Cookies nie powodują zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach.
  4. D’AMATE umieszcza pliki Cookies na urządzeniach końcowych Kupujących podczas użytkowania Strony internetowej D’AMATE w celu:
    a. dostosowania zawartości serwisu strony internetowej (treści reklamowych) do preferencji Kupującego oraz optymalizacji korzystania z tych usług, w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Kupującego serwisu internetowego i odpowiednio wyświetlić treść dostosowaną do jego zainteresowań;
    b. utrzymania sesji użytkowania po zalogowaniu na „MOJE KONTO”, dzięki czemu Kupujący nie musi za każdym razem wpisywać nazwy użytkownika i hasła;
    c. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Kupujący korzysta ze Strony internetowej D’AMATE, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.
  5. Pliki Cookies zapisywane przez D’AMATE na urządzeniu końcowym Kupującego nie służą identyfikacji użytkownika i na ich podstawie nie jest ustalana tożsamość Kupującego.
  6. Pliki cookies są wykorzystywane w Sklepie internetowym D’AMATE za zgodą użytkownika. Zgoda może zostać wyrażona przez użytkownika poprzez odpowiednie ustawienia oprogramowania, do przeglądania zawartości Sklepu internetowego.
  7. Użytkownik Sklepu internetowego D’AMATE może w każdej chwili ograniczyć lub wyłączyć pliki Cookies w swojej przeglądarce internetowej przez takie jej ustawienie, aby blokowała pliki Cookies lub ostrzegała użytkownika przed zapisaniem pliku Cookies na urządzeniu, z którego korzysta do przeglądania zawartości Sklepu internetowego.
  8. Strona internetowa D’AMATE korzysta z kodów remarktetingowych zewnętrznych podmiotów. Kody te używane są do pobierania danych zawartych w plikach Cookies i przekazywania ich podmiotom trzecim, w celu wyświetlania przez nich użytkownikom spersonalizowanej i dopasowanej do ich preferencji reklamy. Korzystając ze Strony internetowej D’AMATE Kupujący wyraża zgodę na przekazywanie danych we wskazany wyżej sposób.
  9. Kupujący może wyłączyć oraz usunąć pliki Cookies w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie plików Cookies może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Strony Internetowej D’AMATE.

Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r., oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sprzedawcą a Kupującym, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego.
  3. Wszystkie prezentowane na stronie Sklepu internetowego D’AMATE towary i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi.
  4. Złożenie zamówienia w Sklepie internetowym D’AMATE jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych zawartych w zamówieniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  5. Sprzedawca informuje, że dane osobowe Kupującego, który dokonał płatności za nabywane towary, są przekazywane spółce mElementsS.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 18, jako administratora danych, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000590484, posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP: 522-304-78-92. Przekazanie dotyczy danych osobowych niezbędnych do zrealizowania płatności przez Integrator Płatności Paynow.
  6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody i krzywdy wynikające z niewłaściwego działania serwera, na którym umieszczona jest platforma internetowa sklepu internetowego, tyczy się to w szczególności skutków błędów w działaniu stron internetowych, brak dostępu do nich oraz innych awarii, uszkodzeń lub zakłócenia w funkcjonowaniu usług internetowych.
  7. Regulamin jest dostępny pod adresem internetowym www.damate.co, Kupujący może pobrać niniejszy Regulamin i sporządzić jego wydruk.
  8. Załącznikami do Regulaminu są:
    a. Wzór formularza zwrotu towaru
    b. Wzór formularza reklamacji
  9. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2022 r. i obowiązuje do umów zawartych od tego dnia.
Dlaczego D`Amate W D’AMATE tworzymy wysoce skuteczną pielęgnację skóry, która reprezentuje to, co najlepsze natura ma do zaoferowania - mając na uwadze Twoje dobre samopoczucie i dobro naszej planety.