FAQ

Często zadawane pytania

Zwroty i wysyłka

Ile trwa dostawa?

Czas dostawy jest liczony od daty wydania zamówienia kurierowi i wynosi od 1-4 dni w zależności od wyboru przewoźnika.

Polska 1-3 dni roboczych
Austria, Czechy, Finlandia, Holandia, Niemcy do 5 dni roboczych
Belgia, Chorwacja, Dania, Francja, Hiszpania, Portugalia, Szwecja do 5 dni roboczych
Grecja, Irlandia, Włochy do 5 dni roboczych

Z przyczyn od nas niezależnych, czas dostawy może ulec wydłużeniu.

Jaki jest koszt wysyłki?

Na terenie Polski oferujemy bezpłatną wysyłkę dla wszystkich zamówień powyżej 150zł. Na terenie Unii Europejskiej bezpłatną wysyłkę dla wszystkich zamówień powyżej 450zł. Dla zamówień poniżej tej kwoty doliczamy koszty przesyłki.

Polska - Paczkomat InPost 9,90 zł
Polska - Kurier InPost 14,90 zł
Austria, Czechy, Finlandia, Holandia, Niemcy 39,90 zł
Belgia, Chorwacja, Dania, Francja, Hiszpania, Portugalia, Szwecja 49,90 zł
Grecja, Irlandia, Włochy 59,90 zł
Jak wygląda polityka zwrotów?

Zmieniłeś zdanie lub kupiłeś produkt, którego już nie potrzebujesz? Nic nie szkodzi! Akceptujemy zwroty do 14 dni od otrzymania przesyłki. Przygotuj nieużywany produkt do zwrotu i wyślij do nas, upewniając się, że otrzymamy Twój zwrot w ciągu 14 dni. Prosimy o zachowanie dowodu nadania przesyłki i niewyrzucanie go, dopóki zwrot nie zostanie przez nas zaakceptowany. Więcej na temat naszej polityki zwrotów przeczytasz tutaj.

Jak długo trwa proces zwrotu?

Twój zwrot zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.

Sprzedaż

Czy znajdę produkty D’amate stacjonarnie?

Nasze produkty wkrótce dostępne będą stacjonarnie.

Czy znajdę produkty D’amate w sklepach online?

Nasze produkty wkrótce dostępne będą w wyselekcjonowanych drogeriach internetowych.

Gdzie mogę kupić produkty D’amate?

Nasze produkty możesz kupić tutaj na damate.co

Produkty i składniki

Czy produkty D’amate do pielęgnacji twarzy zawierają naturalne składniki?

W D’amate rzykładamy wagę do bezpiecznej pielęgnacji. Używamy wielu surowców, które są certyfikowane jako ekologiczne, naturalne lub są pochodzenia naturalnego. Nie używamy syntetycznych dodatków i konserwantów.

Czy produkty D’amate testowane są na zwierzętach?

Nie testujemy na zwierzętach ani nie używamy produktów pochodzenia zwierzęcego w naszych produktach.

Gdzie są produkowane produkty D’amate?

Wszystkie produkty D’amate  powstają w naszym laboratorium zlokalizowanym w Polsce.

Ochrona środowiska

Czy opakowanie D’amate nadaje się do recyklingu?

Nasze opakowania są biodegradowalne – stawiamy na szkło i tworzywa HDPE. Pracujemy nad tym, by kolejne opakowania były jeszcze bardziej ekologiczne, dlatego przy kolejnych produktach chcemy stosować możliwość refill.

Płatności i bezpieczeństwo

Jakie metody płatności akceptujecie?

Przyjmujemy płatności kartą płatniczą w systemie płatności elektronicznych za pośrednictwem serwisu Paynow.

W jaki sposób zapewniacie, że moja płatność jest bezpieczna?

Posiadamy certyfikat zgodności ze standardem PCI DSS poziomu 1, a nasza Polityka Prywatności gwarantuje, że nie udostępniamy ani nie sprzedajemy Twoich danych osobowych żadnym nieupoważnionym podmiotom.  Ze względów bezpieczeństwa wszystkie zamówienia przechodzą rygorystyczny proces kontroli oszustw i są zabezpieczone szyfrowaniem SSL.

Mam problemy z płatnością, co robić?

Skontaktuj się z nami poprzez info@damate.pl.

Dlaczego D`Amate W D’AMATE tworzymy wysoce skuteczną pielęgnację skóry, która reprezentuje to, co najlepsze natura ma do zaoferowania - mając na uwadze Twoje dobre samopoczucie i dobro naszej planety.